2012. május 12., szombat

Citrom-kagyló színes spagettivel


Hozzávalók:
250 g tiszított kagylóhús
0,5 csomag spagetti
200 ml tejszín
2 nagy citrom leve

bors
olivaolaj

Amikor voltunk Barcelonában, hoztunk onnan színes spagettit (narancs és oliva). A Butlersben pedig múltkor beszereztem a "szerelemtányéromat", ehhez mindenképpen tengeri étel kell. Tengeri étel = citrom. Citrom + tejszín. Így lett kagyló tejszínes-citromos szószban, a spagettivel.
A spagettit tördelés nélkül megfőztem háromszoros sós vízben. Eközben a kagylót olivalolajon megpirítottam, a 2 citrom levét kifacsartam és a kagylóra öntöttem, így pároltam 10 percig. Sóztam, borsoztam, ráöntöttem a tejszínt. A leszűrt tésztát hozzáadtam a szószos kagylóhoz és összepirítottam.

Ez az új kedvenc ételem. Nagyon különleges íze lett a kagylónak a citromtól és a tejszíntől. Isteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése